viernes, 27 de febrero de 2015

Dibuix de moviment

En aquesta part del trimestre, com ja he esmentat en la entrada anterior, fem un treball d'interpretació de la figura humana.

La primera part del trimestre vam fer el dibuix d'anatomia dels dos models, tant masculí com femení, un dibuix que hauria de ser anatòmicament correcte.

La segona és la interpretació. Els dos models, en sessions diferents, farien "poses" curtes de com a màxim 10 minuts i s'aniria reduint el temps fins arribar al punt en el qual ells s'haurien de moure i nosaltres hauríem de captar aquest moviment.

Ha sigut una experiència bastant bona, totes les sessions m'han agradat bastant i he arribat a esbrinar quin es el meu estil a l'hora de treballar aquest tipus de "poses". Em va costar trobar-me, perquè dibuixarem amb tinta i taques negres i marcant una mica les formes amb una canya, però vaig començar a fer-ho sucant un tros de cartró en la tinta i començar a moure'l de costat a costat, marcant zones una mica més obscures o més clares.

Aquest va ser un dels primers on encara no sabia com treballar aquestes sessions. Està fet amb tinta xina, molta aigua i en papers que vam anar tallant a classe de forma molt ràpida ja que se'ns acabaven.

Aquestos dos últims estan fets amb el cartró mullat en tinta. Va ser molt millor experiència i em sentia més segura treballant amb aquesta tècnica que no pas amb el pinzell.


No hay comentarios:

Publicar un comentario