viernes, 20 de noviembre de 2015

Cartell.

A disseny estem treballant el cartellisme, i l'últim projecte que fem, és un cartell d'una subhasta de cadires a Londres.

En aquest exercici només podies usar tres tintes. Per començar vaig fer un cartell en horitzontal i vaig aplicar certa simetria en el elements que hi surten. Al ser una subhasta, vaig pensar que tenia cert prestigi, i al tractar-se de cadires antigues, vaig pensar directament amb el negre que transmet elegància i formalitat, el groc per les cadires, ja que el groc el tenim associat al color de l'or, a coses valuoses, i finalment un ocre per posar la tipografia, que seria manuscrita de caixa baixa i alta. Les cadires representades son la mateixa vista des de dos punts diferents, per poder posar el text entre elles i crear una estabilitat visual.

Vaig tenir dificultat amb la tècnica aquosa del fons ja que primer vaig aplicar la figura sense tenir en compte quant es podia arrossegar el pigment. De totes maneres no va ser un resultat gaire llunyà al que volia fer.

Din A3 amb llapis aquarel·lable.

No hay comentarios:

Publicar un comentario