viernes, 20 de noviembre de 2015

Galleda, reflex i aigua

Aquest va ser el darrer exercici fet a classe. Possiblement considero que és el més complicat per molts sentits.

Demanaven que féssim una galleda, aigua i treballéssim el concepte de reflex allà on fos en un ambient poètic.
Personalment considero que ja només el fet de treballar l'aigua amb carbonet ja es bastant complicat, i fer-ho en un ambient poètic ja era pensar-hi molt en la composició.
Jo vaig optar per fer-ho en format vertical i vaig compensar tota l'obra amb ombres fetes pel fons, ja que realment el pes visual el trobem a la dreta, on està la galleda.

L'aigua que vaig treballar va ser millor que la que vaig fer l'any passat, però encara es molt complicat per mi treballar elements naturals com l'aigua o el vidre.

50x70 carbonet i creta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario