viernes, 23 de octubre de 2015

HC

Aquesta va ser la segona làmina que vam fer.
Vam començar a estudiar tipografia i ens van enviar fer un monograma, que consisteix en la unió de dues o més lletres, generalment del nom de l’empresa o la institució, creant un símbol identificatiu.
No va ser gaire difícil unir una H i una C, però a l’hora d’escollir la tipografia si que vaig tenir una mica més de problema. Finalment després de valorar moltes decoratives i una romana moderna, vaig optar per la de pal sec, però una mica deformada.
A l’hora de fer el tractament gràfic ho vaig tenir una mica més fàcil, ho vaig fer amb retolador, tret de la HC esquerra, que va ser amb llapis aquarel·lable per donar-li aquesta sensació de una mica de degradat.
No vaig tenir moltes dificultats a l’hora de fer la làmina i el resultat va ser força bo.


Làmina DinA3 amb retolador i llapis
aquarel·lable.


No hay comentarios:

Publicar un comentario