viernes, 23 de octubre de 2015

Volums



El primer treball de dibuix artístic va ser l’exercici de fer 4 volums (un cub, un cilindre, una esfera i una piràmide) sobre quatre escales. Era un exercici de selectivitat així que en teoria en 1h15min aproximadament el vaig poder fer.
Jo vaig portar al límit la pregunta i vaig fer 4 plataformes. Aquest any he afrontat millor la proposta ja que sabia com tractar les llums i els clarobscurs. Al principi vaig fer fins a 4 esbossos ja que no sabia ni com començar l’exercici, però finalment vaig trobar la composició que més m’agradava i només havia de decidir el tractament graficoplastic. Vaig optar per fer-ho a carbonet. No va ser gaire difícil, però em va quedar una mica petit, tot i així, va sortir com jo volia i vaig fer en els esbossos. 
 Làmina 50x70, carbonet.

 Detall.

No hay comentarios:

Publicar un comentario