viernes, 23 de octubre de 2015

Llibreta



Comença un nou curs de segon de batxillerat i afrontem nous reptes a l’hora de treballar. Aquest estiu com a deures per anar practicant ens van enviar de deures fer 10 dibuixos totalment aleatoris. Jo ara pujaré unes imatges d’uns quants dibuixos de la meva llibreta:

El primer és un fetus de ratpenat. M’agrada molt el dibuix científic i vaig fer uns quants de fetus de ratpenats amb un toc una mica més personal, afegint-hi línies i textures no gaire semblants a les reals, però el fetus si. Està fet amb grafit i un portamines. El segon son unes mans. Vaig tenir molts bons comentaris d’aquestos treballs ja que la grafico-plàstica està bastant treballada i per ser un dibuix d’anatomia bastant versemblant, els hi dona una expressivitat semblant a la del ratpenat. I per últim, el que seria un forat negre. Veient un documental el vaig voler representar, donar-li una forma que anés més enllà d’un simple punt o una línia, que seria en aquest cas un punt en moviment, ja que els forats negres es poden moure en l’espai, i aquest va ser el resultat. El vaig fer amb portamines i tinta xinesa.

No va ser gaire complicat treballar la llibreta aquest estiu ja que tornem a començar el curs amb una mica més de ganes.





No hay comentarios:

Publicar un comentario